Obowiązuje przez 30dni
Polityka zwrotów i reklamacji obowiązuje przez 30 dni.
Jeśli od zakupu minęło więcej niż 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.
Warunki zwrotu
Aby kwalifikować się do zwrotu:
- Produkt (usługa) musi być nieużywany lub niewykorzystany (np. w przypadku zamówienia strony internetowej – prace nad projektem nie mogą być rozpoczęte).
- Produkt/usługa musi być w takim stanie, w jakim został(a) dostarczony(a).
- Wymagamy dowodu zakupu (np. faktury lub potwierdzenia płatności).
Produkty i usługi wyłączone ze zwrotów:
- Indywidualne projekty stron internetowych, które zostały już częściowo lub w pełni zrealizowane.
- Usługi cyfrowe, które zostały rozpoczęte lub dostarczone, takie jak hosting, optymalizacja SEO czy inne usługi marketingowe.
- Produkty, takie jak karty podarunkowe lub licencje na dodatkowe oprogramowanie.
Zwroty pieniędzy
Po otrzymaniu i przeanalizowaniu Twojego zgłoszenia zwrotu skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia przyjęcia zwrotu lub odrzucenia wniosku. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony:
- Środki zostaną zwrócone na Twoją kartę płatniczą lub inną metodę płatności, której użyłeś(-aś) podczas zakupu.
- Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 14 dni roboczych.
Opóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli nie otrzymałeś(-aś) zwrotu w wyznaczonym czasie:
- Sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
- Skontaktuj się z operatorem swojej karty kredytowej lub bankiem – czas przetwarzania zwrotów może się różnić w zależności od instytucji.
- Jeśli nadal nie otrzymałeś(-aś) środków, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@bus-do-polski.pl.
Reklamacje i wymiany
Jeśli zamówiona usługa nie spełnia Twoich oczekiwań, prosimy o kontakt w celu rozpatrzenia reklamacji. W przypadku błędów z naszej strony oferujemy ich nieodpłatną korektę. Wymiany (np. na inną usługę) są możliwe wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach.
Koszty związane ze zwrotem
- Koszty zwrotu lub anulowania zamówienia ponosi klient, chyba że zwrot jest wynikiem naszego błędu.
- W przypadku usługi, która została rozpoczęta, możemy naliczyć opłatę proporcjonalną do wykonanych prac.
Potrzebujesz pomocy?
W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@bus-do-polski.pl lub odwiedź stronę info.bus-do-polski.pl.