Wsparcie

Obecnie aplikacja nie jest dostępna w sklepie Google Play. Pracujemy żeby ja przywrócić i dać przewoźnikom do używania. Ale możesz swobodnie używać aplikacji logując się z przeglądarki. 

Nie mam konta przewoźnika

Kliknij przycisk poniżej i utwórz konto w 5 minut

Mam konto przewoźnika

Klikając przycisk zalogujesz się do aplikacji

Odpowiedzi na pytania

Aby założyć konto przewoźnika, kliknij przycisk „Załóż Konto” powyżej. Proces zajmie tylko kilka minut.

Tak, rejestracja konta przewoźnika jest całkowicie bezpłatna. Nie pobieramy żadnych opłat za założenie konta.

Podczas rejestracji wystarczy że podasz podstawowe informacje, takie jak nazwa firmy, adres e-mail oraz telefonu. Obrysujesz na mapie obszar który obsługujesz i zaznaczysz dni wyjazdu z Polski i powrotów do polski. 

Nie, aby korzystać z pełnej funkcjonalności aplikacji, musisz założyć konto przewoźnika. Konto przewoźnika jest potrzebne po to, żebyś otrzymywał precyzyjne zapytania tylko od takich od pasażerów którzy pytają o przejazd na tych trasach którye obsługujesz.

  1. Przede wszystkim otrzymujesz zapytania od pasażerów z tych tras na których jeździsz. 
  2. Sam wybierasz pasażerów którzy Ci aktualnie pasują do trasy. 
  3. W aplikacji widzisz nierzetelnych pasażerów których opisali inni przeowoźnicy.
  4. Możesz zarządać zaliczki od pasażera, którą po wpłacie zobaczysz w swoim portfelu w 30 sekund.
  5. Dostajesz od nas za darmo wizytówkę firmy, która jest wyskoo pozycjonowana w google.
  6. Możesz zarabiać na pasażerach których nie zbierasz, przekazując ich do ogólnej wyszukiwarki dostaniesz prowizję za to że inny przewoźnik zabierze takiego pasażera.

Tak, dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wszystkie informacje podane podczas rejestracji są chronione i przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności. Firma zarejestroana jest w Irlandii i Twoje dane chroni prawo Irlandzkie.

Aby zalogować się do konta przewoźnika, kliknij przycisk „Zaloguj” na stronie wsparcia i wprowadź swoje dane logowania. To znaczy swój e-mail i hasło. 

W aplikacji kliknij na link „Zapomniałem hasła” na stronie logowania i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zresetować swoje hasło. Zostaniesz poproszony o potwierdzenie zmiany hasła które zostanie wysłane na twój e-mail który podałeś przy rejestracji konta. 

Sam nie możesz zmienić danych kontaktowych e-mail’a i numeru telefonu. Ale jak wyślesz do nas taka prośbę, po upewnieniu się i zweryfikowaniu że to na pewno Ty. zmienimy to dla Ciebie.  Możesz natomiast po zalogowaniu się na swoje konto zmieniać, trasy, dni wyjazdu i inne dostępnie ustawienia.

Tak, możesz dowolnie dać swoim pracownikom dostęp do aplikacji i każdy kto ma e-mail i hasło może korzystać równolegle wspólnie z Tobą z aplikacji.

Po zalogowaniu się do konta, przejdź do sekcji „Zapytania”, gdzie możesz przeglądać, wszystkie nowe zapytania. W drugiej zakładce 'Zabrane” możesz zarządzać i śledzić wszystkie swoje rezerwacje. W trzeciej zakładce 'Zaliczki” możesz przeglądać wpłaty od pasażerów.

Twoje rozliczenie z nami działa na zasadzie systemu prepaid. Doładowujesz swój portfel przewoźnika, kupując PUNKTY, które następnie wykorzystujesz do uzyskania dostępu do kontaktów to jest numerów telefonów i zabierania pasażerów. Na przykład, za 123 zł otrzymasz 1000 punktów. 

Koszt zabrania pasażera zależy od Twojego planu taryfowego oraz posiadanych medali. Średnio koszt ten wynosi od 5 zł do 11 zł, w zależności od Twojej skuteczności i statusu

Medale to wyróżnienia, które przewoźnicy mogą zdobyć za swoją skuteczność w zabieraniu pasażerów. Są one przyznawane na podstawie Twojej aktywności i sukcesów w obsłudze pasażerów.

Medale przyspieszają przesyłanie do Ciebie zapytań od pasażera. I obniżają koszty związane z zabieraniem pasażerów. Im lepszy medal posiadasz (srebrny lub złoty), tym szybciej otrzymujesz zapytania i mniej płacisz za każdą transakcję. Dzięki temu możesz zwiększyć ilość zabranych pasażerów i swoje zyski.

Kupiony medal wystarcza na 30 dni od daty zakupu.

Nie! Punkty są bez ograniczeń czasowych i pozostają na Twoim koncie aż do ich całkowitego wykorzystania.

Wszystko, co Przewoźnik Musi Wiedzieć

Zdobądź wiedzę, która pomoże Ci poprawić jakość świadczonych usług i efektywność operacyjną Twojej firmy.

Zobacz, co mówią o nas nasi użytkownicy

Dzięki nowoczesnym funkcjom, przejrzystym zapytaniom od pasażerów. Czytelnym systemem rozliczeniowym bez ograniczeń czasowych oraz medali obniżające koszty transakcji, przewoźnicy mogą efektywnie zarządzać swoimi rezerwacjami.

Scroll to Top
Chcę zapytać stronę

Strona PRZEWOŹNIKA

Mam klika pytań dotyczących zamówienia strony internetowej.