Zobacz czym są medale
W ciągu dwóch minut wyjaśnimy, czym są medale i jakie korzyści przynoszą przewoźnikom. Nie musisz czytać długich instrukcji — wystarczy, że skorzystasz z aplikacji, aby zbierać pasażerów szybciej niż inni przewoźnicy.
System medali to swego rodzaju „dopalacz” dla Twojej oferty, który skutecznie przyspiesza otrzymywanie zapytań od pasażerów. Dzięki niemu poprawisz swoją pozycję w rankingu do top 3, co znacząco zwiększy widoczność Twojej oferty wśród potencjalnych klientów.
W ciągu dwóch minut wyjaśnimy, czym są medale i jakie korzyści przynoszą przewoźnikom. Nie musisz czytać długich instrukcji — wystarczy, że skorzystasz z aplikacji, aby zbierać pasażerów szybciej niż inni przewoźnicy.
Posiadanie MEDALU w aplikacji obniża koszty kliknięcia – oprócz szybszych zapytań, posiadasz odpowiednio niższe stawki. W przypadku kiedy Twój stosunek odkrycia kontaktu do zabrania jest odpowiednio wysoki, dodatkowo zniżasz koszt zapytań oraz otrzymuejsz je jeszcze szybciej.
Posiadanie medalu znacząco podnosi Twoją ofertę w wynikach wyszukiwania u pasażera, gwarantując miejsce wśród trzech najwyżej wyświetlanych opcji.
Medale sprawiają, że otrzymujesz zapytania szybciej i Twoje oferty są bardziej zauważalne dla pasażerów.
Medale pomagają przyspieszyć otrzymywanie zapytań od pasażerów i poprawiają widoczność oferty przewozu przewoźnika. Klikając KUP MEDAL logujesz sie do panelu przewoźnika i możesz włączyć medal.
Jeżeli nie masz jeszcze konta przewoźnika UTWÓRZ KONTO i zabieraj pasażerów.
W przeciwieństwie do Google AdWords, gdzie musisz uczestniczyć w aukcji i zmagać się ze zmiennymi cenami, nasz system jest prosty i przejrzysty. Wybór i posiadanie jednego z trzech MEDALI decyduje o pozycji Twojej oferty – bez dodatkowych licytacji.
Załóz konto przewoźnika i zabieraj pasażerów
Zaloguj się włącz medale i zabieraj więcej pasażerów
Lub jeżeli nie masz punktów w portfelu system to rozpozna i pokaże Ci popup w którym możesz wybrać który medal chcesz kupić i przekieruje do zakupu punktów w PayU za pomocą BLICK, VISA, MASTERCART lub przelewem bankowym. Po zakupie puntów system autoamtycznie włączy Ci medal.
Nie, system działa automatycznie i jeżeli masz punkty w portfelu włącza medal natychmiast po wybraniu medalu. Jeżeli kupujesz punkty wybierając medal, to także natycjmiast zostanie włączony i będziesz otrzymywał zapytania od pasażerów szybciej w chwili kiedy włączysz medal.
Posiadanie medalu oznacza, że Twoja kliknięcie za zabranie pasażera jest liczone aplikacji po niższych stawkach w porównaniu do standardowych stawek.
Z medalu srebrnym, stawka za kliknięcie w opcji „ZADZWOŃ” oraz „ZABIERZ” jest niższa na każdym poziomie zaangażowania. Na przykład, przy poziomie zaangażowania 50% – 70%, koszt za każdą opcję wynosi 3 zł zamiast standardowych 4 zł, co oznacza oszczędność 1 zł na każdym kliknięciu. Łączny koszt za obie opcje wynosi 7 zł zamiast 8 zł, co obniża koszty o 12.5%.
Złoty medal redukuje koszty kliknięcia jeszcze bardziej. Biorąc pod uwagę poziom zaangażowania 20% – 50%, stawka za opcję „ZADZWOŃ” wynosi 5 zł, a za „ZABIERZ” 2.5 zł, co łącznie daje 7.5 zł zamiast standardowych 9 zł. Oznacza to obniżenie kosztów o 16.7%. Korzystając ze złotego medalu, nie tylko zwiększasz widoczność swojej oferty, ale również zmniejszasz wydatki na promocję, co pozwala osiągnąć lepszy zwrot z inwestycji w reklamę.
Medale możesz WŁĄCZYĆ klikając MEDALE w aplikacji przy swoim avatarze. System automatycznie pobierze z Twojego portfela punkty i włączy medal na 30dni.
Koszt medali zależy od wybranego pakietu. Dostępne są trzy pakiet medali SREBRNY, BRĄZOWY i ZŁOTY każdy ma inną cenę. Szczegółowe informacje o cenach i pakietach znajdziesz w cenniku powyżej lub w aplikacji.
Każdy medal ma określony czas ważności na 30dni od chwili jego włączenia. Po tym czasie widoczność oferty wraca do standardowego poziomu. Medale nie odnawiają się automatycznie. Trzeba je za każdym razem włączyć klikając WŁĄCZ MEDAL.
Szybciej otrzymujesz zapytania od pasażerów w aplikacji, sms’em i e-mailem. I masz wyżej pozycjonowane ofery w aplikacji pasażera.
Wyższa widoczność twojej oferty przekłada się na szybsze i częstsze otrzymywanie zapytań od pasażerów, co zwiększa możliwości zabrania większej ilości pasażerów.
Dzięki podniesieniu widoczności ofert, nasi przewoźnicy odnotowują znaczący wzrost zainteresowania swoimi usługami, co przekłada się na szybsze otrzymywanie zapytań i lepsze wyniki sprzedażowe.
Mam klika pytań dotyczących zamówienia strony internetowej.